Monday, July 14, 2008

Kegemaran Saya

Hai, apa khabar. Baik? Nama saya Iffah Nur Sarah saya berumur sepuluh tahun. Saya mahu bercerita yang bertajuk 'Kegemaran Saya'. Kegemaran saya adalah bersukan 'Taekwando'. Ia adalah aktiviti kokurikulum saya di sekolah. Saya memasuki kokurikulum ini kerana ia sangat penting untuk saya. Kokurikulum ini akan mengada pada hari Isnin dan Jumaat. Ia bermula pada pukul lapan sampai sembilan malam. Ibu bapa saya selalu berpesan agar saya berlatih dengan bersungguh. Sebenarnya saya tidak suka kokurikulum ini tetapi saya suka silat. Apabila sudah lama berlatih taekwando saya berasa gembira kerana guru disitu mengajar saya dengan baik. Saya berasa bangga kerana saya selalu lulus dalam ujian ini. Saya sekarang telah mendapat tali pinggang 'hijau biru'. Apabila saya sudah ada tali pinggang hitam saya akan mengajar murid-murid yang tidak tahu taekwando.

No comments: