Wednesday, July 23, 2008

Kegemaran Saya (memelihara binatang)

Assalammualaikum. Hari ini saya mahu berceritakan memelihara binatang. Saya ada lima belas ekor tikus(hamster).Sebenarnya saya ada empat ekor tikus(hamster) kerana tikus saya suka beranak. Saya tidak suka anak ekor tikus kerana apabila ia masih kecil ia tidak ada berbulu apabila ia sudah dewasa ia sangat comel . Saya selalu memberi tikus saya makanan yang sangat banyak itu yang memberi tikus saya gemuk dan comel. Say7a suka tikus saya. Tikus saya tidak ada nama saya selali membuat bunyi macam gini 'tha tha' susah mahu menulis suara ini. Kalau tidak percaya cuba kamu membeli dua ekor tikus dan menyuruhnya datang ke kamu , kamu membuat suara itu cuba tulis susahkan. Saya terlupa untuk bertanya ini , tau tak tikus tidak boleh membiarkan sendiri ia akan mati. Kalau mahu membeli tikus mestilah membeli dua. Saya harap kamu suka ini.

No comments: